Referent – termin zgłoszeń do 11.03.2022 roku
Wadowice, dnia 01.03.2022r
Nasz znak: DK.1102.3.2022
UWAGA! W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną wszystkie dokumenty
aplikacyjne w związku z prowadzoną rekrutacją winny być kierowane wyłącznie
w formie cyfrowej na adres: muzeum@domjp2.pl lub za pośrednictwem ePUAP.
Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
ogłasza konkurs na stanowisko: referent
Miejsce w strukturze organizacyjnej: stanowisko bezpośrednio podległe Głównej Księgowej, Dział Księgowości
Miejsce pracy: Wadowice
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Umowa: umowa o pracę (pierwsza umowa na okres próbny)
Termin zatrudnienia: niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- Przyjmowanie, opisywanie i przygotowanie dokumentów do księgowania;
- Wprowadzanie faktur sprzedaży i faktur zakupu do programu księgowego Optima;
- Wystawianie faktur sprzedaży;
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie znakowania środków trwałych i wyposażenia;
- Nadzór nad rozrachunkami z kontrahentami;
- Archiwizacja dokumentów księgowych;
- Udział w przygotowywaniu wszelkiej sprawozdawczości księgowej wymaganej przepisami prawa oraz zleconej przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrekcję;
- Wykonywanie codziennych prac biurowych;
- Prowadzenie dokumentacji w ramach realizowanych obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami kancelaryjnymi i archiwalnymi;
- Realizacja innych zadań związanych z polityką księgową zleconych przez bezpośredniego przełożonego oraz członków Dyrekcji.
- W zastępstwie realizacja zadań w zakresie obsługi kasy głównej Muzeum oraz sporządzenie dokumentacji z tym związanej;
- W zastępstwie realizacja zadań w zakresie obsługi kasy biletowej Muzeum oraz sporządzanie dokumentacji z tym związanej;
Wymagania konieczne:
- minimum średnie wykształcenie;
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word) oraz środowiska Windows;
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy pod presją czasu
- zdolność do organizacji pracy własnej;
- kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność długofalowego planowania i ustalania priorytetów;
- odpowiedzialność i sumienność;
- samodzielność i pracowitość, własna inicjatywa;
- gotowość do wykonywania rutynowych i powtarzalnych czynności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny w języku polskim;
- życiorys (CV) w języku polskim;
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać dane osobowe określone zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
W przypadku gdy dokumenty aplikacyjne zawierać będą inne dane niż dane osobowe określone powyżej (np.: zdjęcie przedstawiające wizerunek), należy złożyć oświadczenie o poniższej treści. (Dane osobowe nie opatrzone zgodą kandydata na ich przetwarzanie zostaną usunięte i nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji).
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych niż wynika to z art. 221 Kodeksu pracy zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach na potrzeby realizacji procedury rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. księgowości.
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną Organizator naboru informuje, iż:
- Wszystkie dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 11.03.2022 r.
- Wszystkie dokumenty aplikacyjne w związku z prowadzoną rekrutacją winny być kierowane wyłącznie w formie cyfrowej na adres: muzeum@domjp2.pl lub za pośrednictwem ePUAP.
- Aplikacje złożone w innej formie niż elektroniczna nie będą rozpatrywane.
- Procedura naboru odbywa się w dwóch etapach:
– I etap – polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) na podstawie nadesłanych aplikacji. O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie. Kandydaci nie zakwalifikowani do drugiego etapu naboru zostaną o tym fakcie powiadomieni w formie informacji email, a jeżeli nie ma takiej możliwości telefonicznie lub listem poleconym zwykłym;
– II etap – polega na przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. Kandydat zatwierdzony do przyjęcia na stanowisko objęte naborem zostanie zawiadomiony o tym fakcie telefonicznie lub listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Pozostali kandydaci uczestniczący w drugim etapie naboru otrzymają pisemne zawiadomienie listem zwykłym.
- Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Złożone dokumenty winny być podpisane przez kandydata. Organizator dopuszcza złożenie CV bez podpisu kandydata.
- Organizator naboru zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia oraz zmiany wymagań w ramach prowadzonej procedury naboru w każdym terminie.
- Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów/kandydatek.
Klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Kościelna 7, adres e-mail: muzeum@domjp2.pl, tel. 33 823 35 55, fax 33 823 34 07;
2) W sprawie swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych, adwokatem Konradem Krawczykiem, przesyłając e-mail na adres iod@domjp2.pl lub korespondencyjnie na adres Muzeum;
3) Cele przetwarzania danych i podstawy prawne przetwarzania:
- Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko, na które została złożona aplikacja.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych są:
- a) ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
b) zgoda – art. 6 ust. 1 lit a RODO.
Administrator w celu realizacji procesu rekrutacji będzie przetwarzał także inne dane niż wynikające bezpośrednio z przepisów prawa, jeżeli wyrazi Pan/Pani na to zgodę (np. wizerunek).
4) Informacja o wymogu podania danych: Podanie danych wynikających bezpośrednio z przepisu prawa ma charakter obligatoryjny, niezbędny dla uczestniczenia w procesie rekrutacji. W pozostałym zakresie podanie danych opiera się na zasadzie dobrowolności.
5) Konsekwencje niepodania danych osobowych:
- niepodanie danych obligatoryjnych w dokumentach aplikacyjnych skutkuje niemożnością realizacji procesu rekrutacji.
- zaniechanie podania danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody skutkuje oceną Pani/Pana kandydatury wyłącznie o podane dane.
6) Okres przechowywania danych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do momentu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku nawiązania stosunku pracy dane osobowe kandydata uzyskane w procesie rekrutacji będą dalej przetwarzane jako dane osobowe pracownika Muzeum, na nowej podstawie. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, dane te są przetwarzane nie dłużej niż do cofnięcia tej zgody.
7) Prawo osób, których dane osobowe dotyczą:
- prawo cofnięcia w każdym czasie zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- prawo dostępu do swoich danych,
- prawo do sprostowania swoich danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
8) Odbiorcy danych: Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim, wykonującym na rzecz Muzeum usługi w zakresie spraw kadrowych oraz spraw prawnych i tylko na potrzeby i w związku z prowadzonym procesem rekrutacji.
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.